Scuprite Porto Torres è a Sardegna u ghjuvelu di u mediterraniu

A sardaigna, ghjuvelu di u mediterraniu

Alti sciappali di granitu biancu chi Si perdenu in lacque linde, una vegetazione culurita è preservata, a sardegna hè una destinazione di y mediterraniu ch'ùn Si po mancà.
D'Alghero à Cagliari, passendu per l'isule di a Maddalena, l'isula sana hà sappiutu a so bellezza salvatica. Amatori di belli paisaghji, di spassighjate è di sporti marini ùn seranu micca dilusi da  un st'ambiente cusi eccezziunaleOffrendu una culture ricca una gastronomia è cuntrasti naturali stunenti, a sardegna hè ùn locu di vacanze ideale.

Ghje in Porto Torres chi cummencia u vostru viaghju in Sardegna

Pruffitendu d una lucalisazione specifica in u golfu l'Asinara, à u  nordu punente di  l'isula a cita di Porto Torres he unu di porti principali di l'isula , è quessa, dapoi l'imperiu rumanu. Rigalendu attempu bellissimi paisaghji  è visite carche di storia  a cita di, Porto Torres, cum'è a Sardegna sana hè una destinazione  maravigliosa.

U Situ storicu

A cità di Porto Torres nasce in 1842, stacchendu si di a communa di Sassari, chi  l'inchjode sempre. Construita nant'a è vestighe diTurris Libisonis, a "cità muderna" s'urganiseghja in gir'a di u so anticu portu de son  chi dapoi l'imperiu rumanu iltrattenenu rilazione cummerciali incu u restu di l'isula, ma dino incu è cità à l'ingiru di u mediterraniu.Anziana culunia rumanaPorto Torres , cuntene d'altrônde numerosi siti archeomogichi è monumenti antichi , circondati di mare luccichente . Porto Torres hè l'entrata di l'isula, vi permette d'andà senza difficulta sin'à a Costa Smeralda, bellezza di a Sardegna, a cita Catalane d'Alghero, o Cagliari l'antica capitale.

Cio ch'ùn ci vole mancà in Porto Torres

Parc National de L'Asinara

U Parcu Naziunale di L'Asinara

Situata nant'à l'isula di u stessu nome, à l'estreminata nordu-punente di a cità di porto Torres a riserva naturale di  l'Asinara offre un situ unicu, incu i so   monumenti storichi situati in core d'una natura salvatica, è di mari eccezziunali.
L'escursione idéale per una  ghjurnata di spaisamente, di scuperta  è di riposu.

U museu Archéologicu Antiquarium Turritano

U museu Archéologicu Antiquarium Turritano

Rigalate vi un veru viaghju a travers'à u tempu in pienu centru di Porto Torres. Testimognu di l'impurtenza di a cita, alora Turris Libisonis - à l'epica rumana, l'aria archéologica permette di visita è  vestighe di i termini di a cità antica, u Dome Orfeo, è Assai musaiche in un statu di  cunservazione eccezziunale.

La Basilique San Gavino

A Basilica San Gavino

Maraviglia architetturale di stole PisanuChi dattata di 1030, a Basilica he a piu grande  chjesa rumana di a sardegna. In core di a cità , à solu 10 minute à pedi di u portu, i marmeri culuriti e culonne di granitu bè cunservate di stu munumente unicu chi vale una visita.